Komisja ds. Informacji, BIP i Strony Internetowej
Przewodniczący: Rafał Kiełkowski
Członkowie: Alina Stępnik-Mardzyńska, Aleksandra Sommerlik-Biernat, Janusz Michalak, Andrzej Postek, Żywisław Mendel, Stefan Madej, Przemysław Rosak, Oskar Bożek
opiekun komisji: Tomasz Gawlik
kontakt: tel. 32 60-44-222, mail: t.gawlik@izba-lekarska.org.pl
Do zadań Komisji ds. Informacji, BIP i Strony Internetowej należy w szczególności:
1. opiniowanie przeznaczonych do zamieszczenia i zamieszczanych w piśmie Pro Medico oraz na stronie internetowej informacji,
2. opracowanie projektu wydawnictw Śląskiej Izby Lekarskiej,
3. współpraca z organami Izby, biurem, komisjami problemowymi,
4. opracowanie projektu elektronicznej wersji Pisma Pro Medico,
5. publikowanie w formie elektronicznej wydań Pisma "Pro Medico" oraz innych wydawnictw ŚIL,
6. przedstawianie informacji istotnych dla członków samorządu w tym o szkoleniach, sympozjach, konferencjach, kursach organizowanych na obszarze ŚIL,
7. przygotowywanie wiadomości o działalności organów ŚIL, Delegatur, Kół Samorządu, komisji problemowych,
8. przygotowywanie i rozpowszechnianie informacji o bieżącej działalności Śląskiej Izby Lekarskiej,
9. opracowanie projektu utworzenia portalu internetowego Śląskiej Izby Lekarskiej i innych nowoczesnych sposobów dostępu do informacji,
10. nadzór nad stałym aktualizowaniem materiałów znajdujących się na stronie internetowej, przygotowywanych przez Biuro ŚIL, kancelarię prawną ŚIL, Rzecznika Prasowego ŚIL,
11. utrzymywanie w należytym stanie technicznym strony internetowej,
12. opracowywanie i analiza ankiet umieszczanych na stronie internetowej,
13. wysyłanie newslettera,
14. odczytywanie i wstępna analiza listów przychodzących na skrzynkę pocztową strony internetowej,
15. realizacja zadań wynikających z Ustawy o dostępie do informacji publicznej.